Joseph
The Lion King
Ciske de Rat
Annie
The sound of music
Evita
Man van la mancha
42th street
tarzan
alleen op de wereld
Jesus Christ superstar
the wiz
Dirty Dancing
les miserables
Kruimeltje
De trullenhoedster (ollie b bommel)
Jungle book
Aladin
Beaty and the beast
Peter pan
saterday night fever
kunt u mij de weg naar hamelen vertellen mijnheer?
Billy Elliot
Cats
Ik kwam gisteren een beetje verdrietig en somber thuis want het was mijn laatste dag op de basisschool, maar mijn moeder had een verassig : we gingen naar HIGH SCHOOL musical ( vooral om die High school ) we moesten bijna meteen gaan want we moesten naar Rotterdam!!! het was echt heel gaaf!!!
Ja de laatste dag op de basisschool is idd moeilijk he! echt heel moeilijk dat je opeens bij vriendinnen niet meer op school zit, maar ik was ook wel blij dat ik naar de middelbare school ging.
Mijn broer deed bijvoorbeeld mee aan het Wereld Muziek Concours ( een wedstrijd voor muziekkorpsen ) in Kerkrade ( het roda jc stadion ). En dan denk ik wel eens: dan doe ik dat t-shirt van hun club aan naar school, want dan kan ik hem aan iedereen laten zien. Maar dan besef je gewoon niet dat het klaar is. Wij hadden echt een hele hechte groep. Bijna iedereen moest huilen, maar bij mij duurde het heel lang, omdat het maar niet door mij doordrong.:$ Maar als je dan met zijn allen nog even in de klas bent, is het toch wel moeilijk.